تو اغوشت خوشبخترینم

♥♥♥عاشقانه های من وتو♥♥♥

♫♫♫قلبم فدای عزیزی ک دنیایی ازدلتنگی راب امیدیک لحظه دیدنش ب جان می خرم♫♫♫

صفحه اصلي | عناوين مطالب | تماس با من | پروفايل | قالب وبلاگ



تو اغوشت خوشبخترینم


░▒▓█▐ هم اغوش▌█▓▒░




خـسـتـه‌تـر از آنـم


کـه لـیـوانـی چـای

آرامـَم کـنـد

آغـوش ِ گـرم ِ تـو را مـی‌خـواهـم...░▒▓█▐ هم اغوش▌█▓▒░


دارو نداره من
"آغوش توست"
در این سرما
که بی پناهان
چاره ای جز "مردن" ندارند
آغوشت پناهگاه امنیست برایم
پنـــــاهم شــــو.. .!!  


وقتی مرا بغــــــــل میکنی
چنان جاذبه ی آغوشـــــت
به جاذبه زمین غلبـــــه میکند
که روحم به پــــرواز در می آید…

دستانت را دور گردنم حلقه کن

این دوست داشتنی ترین شالگردن شب های سرد من است ؛ باور کن . . .


بی شک آغوش تو
از عجایب دنیاست

واردش که می شوم زمان بی معنا می شود
هیچ بعدی ندارد
بی آنکه نفس بکشم ،روحم تازه می شود … 
Avazak ir Love2711 برای دختر و پسرای عاشق + عکس

گرما یعنی ....

نفس های تو ....

دستهای تو .....

آغوش تو ......

من به خورشید ایمان ندارم...

آپلود عکس


عاشق هوس های عاشقانه ام.....
دست هایت را به من بده....

بوسه بارانم کن.....
به جهنم که مرا به جهنم میبرند به خاطر عشقبازی با تو....
تو خود بهشتی....



░▒▓█▐ هم اغوش▌█▓▒░




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





27 آبان 1394برچسب:, ساعت 6:6 توسط ♀yeg@ne♀